Måndag- 20 december

Heej! nu är man i skolan då och bloggar lite, Liza var ju hos mig igår elr hon har ju varit hos mig hela helgen, hihi! Superkul har vi haft, igår på fm var vi och åkte pulka med böda-gänget. Sen när vi kom hem frös vi så mkt om våra tår, så då kröp vi ner i sängen med dubbla täcken och käkade chips och tittade på film. Mysigt var det! :)
Igår kväll så slog mamma och jag in alla paket som inte var inslagna, så nu ligger alla i en hög i datarummet! haha, blev lite mer än vad vi tänkt och jag är helt lyrisk, vill öppna dom nu med en gång. Men gutt att julafton är nu på FREDAG, liksom bara 4 dagar kvar!...

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha! Ja det var riktigt myysit!! :D Helt sinnesjukt hur fort det har gått asså :O När man var liten kändes ju just december som ett år känns nu :S hjälp!! ;)♥♥

2010-12-20 @ 21:45:43
URL: http://lliizzii.blogg.se/
Postat av: Emily

haha, ja helt sjukt! håller med dig, asså fattar inte vem som har tagit hela detta året? ;)♥♥

2010-12-25 @ 23:21:01
URL: http://emilygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0