Lite nytt här på bloggen!

Så nu har jag fixat lite på bloggen, bara tillfällig ska det vara så här! Ska fixa lite nya bilder och det.....
Men det får duga så länge, förra passade ju inte riktigt in nu i kalla vintern!

Vad tycks? Den är ju bara tillfällig då, så sen kmr det en ännu snyggare med nya fina vinterbilder! :)

 eller  
          (nya)                                (gamla)

Klicka på bilderna för att få dom större!

Själv tycker jag då att den gamla var lite finare, men men som sagt ska fixa en fin som jag kmr va riktigt nöjd med sen!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tkr den nya är finare, kan va för att man sett den gamla så mkt!;)♥♥

2010-12-15 @ 15:07:13
URL: http://mimmiinfang.blogg.se/
Postat av: Emily

svar: haha, Tack!! ja så kan det ju va :)♥♥

2010-12-15 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0