Julafton+Juldagen..

                                                         Heej allihopa!

Nu har uppdateringen varit lite dålig, men detta beronde på att vi har haft fullt upp inför jul och det. Julafton firades med familj, mormor, farmor, farbror och hans sambo och min kusin + min kusins mammas föräldrar hemma hos min kusin i Ljungbyholm. Jättetrevligt och mysigt var det och massa paket och god mat. Kunde inte bli bättre! Tänkte lägga upp bilder på allt jag fått på bloggen imorn, är som sagt jättenöjd med mina julklappar :)

Ja, idag juldagen så fyller min kära pappa 40år och detta firades ju såklart med kalas! Så fullt upp hela dagen med massa god mat och tårta och trevligt folk. Ja man börjar ju undra hur man ska se ut efter den här julhelgen??... För imorn fyller ju nämligen min pappas kusin 9år, så yttligare ett kalas. Haha, men det blir trevligt!
Ja, nu ska man väl försöka sova lite, så man orkar med dagen imorn oxå! Så godnatt folket! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0