Jul lov!! :D

Heej folket!
Nu börjar julafton närma sig med stormsteg, vilket känns väldigt bra faktiskt! Elr vad tkr ni?
Idag fick vi äntligen vårt efterlängtade JUL LOV och då åkte Mimmi, Liza och jag in till staden för dom skulle köpa dom sista julklapparna och jag var väl med som ngt socialt stöd elr nått?? hihi X) Riktigt mysigt, så tack till er som gjorde min dag så himla lyckad idag!♥ I skolan hade vi ju vår tradionella PEOPOP på morgonen (en musiktävling för er som inte vet..) och sen film, julkonsert och betygsutdelning. Mitt första faktiskt, och jag är riktigt nöjd! ;)
Nu väntar sängen på mig och jag är typ helt slut, så imorgon blir det en lång och efterlängtad sovmorgon!
Ha det nu nice, hejsvejs!


 Jag bjuder.. X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0