6 december- Måndag!

Heej! Helgen har varit ganska lugn, red ut i lördags och igår åkte vi äntligen till ridhus! och gud var skönt det var att äntligen kunna rida igenom henne lite mer ordentligt. Kunde ju inte hejda mig, så fick bli några småskutt på slutet, och jag säger bara det: JAG ÄLSKAR MIN PONNY! Man kunde ju inte klaga på hinderbjudningen iaf, hon bjöd verkligen, så var typ tvungen att ta tillbaka henne lite innan. Så himla kul var det och hon skuttade över 1m lätt som en plätt! Så nu hoppas jag verkligen att jag kmr iväg till träningen på onsdag. Nu sitter man i skolan på inriktningstid, så det är väldigt slappt! I eftermiddag ska jag och Malin skritta runt åkern med Bikini och Acaddia. Aja nu ska jag nog inte skriva mer, för då blir det väl en hel upsats! ;) Hejs Svejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0