3 december- FREDAG!

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!! Så himla skönt, ikväll har man ju sett idol, och dom var så himla bra allihopa. Så hade svårt att välja vilken jag tyckte var bäst! Men idag tkr jag rätt gick vidare till final, fast Olle är ju jäkligt bra han oxå! ååh beslutsångest, höhöh X) Red ut en sväng på Bikini medans det var ljust idag och hon var överladdad om man säger så, som hon alltid blir på vintrarna när hon inte kan röra sig riktigt och oregelbundet riden. Men aja det är sånt man får ta, är ju iaf kul att hon är pigg! Ridturen gick annars helt okej, hon tyckte det var jobbigt att plumsa i 50cm snö, men det kunde hon jäkla ha min lilla fjolla! Fick ju sånt där bockfnatt igen när jag hade precis hoppat upp, lagom kul! Men känner henne innan och utan nu, så mig får hon då j*vla inte av i första taget! Lite tillrätta visning och sen kunde man bege sig av ut i skogen! ;) Senast hon gjorde så var i mars, så skyller på SNÖN! höhö :) Godnatt folket för nu ska jag sova! ♥


BUS-PONNY! :) Fint leénde man har! XD bjuder..


Kommentarer
Postat av: Hilda

Sv: Tack så jättemycket! Själcklart vill jag jättegärna hjälpa dej! Skulle vara jätteroligt. Men förvänta dej inte för mycket, för jag är inte sådär jätte jätteduktig. Men självklart ska jag hjälpa dej! Säg bara till! :) ♥

2010-12-05 @ 12:52:31
URL: http://photosbyhilda.blogg.se/
Postat av: Emily

tack Hilda det skulle vara jättesnällt! :D Får fixa några vintriga bilder! ;) ♥

2010-12-06 @ 08:37:05
URL: http://emilygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0