2 december

Ja nu är det december, det är sjukt vad tiden går fort! Som sagt träningen hoppade vi över igår, så red bara lite i paddocken och det gjorde jag i tisdags med. Idag får hon vila pga snöstorm typ?! usch, ryser bara jag tänker på hur kallt det är ute. Men sen ska jag rida nu fre, lör och sön så att hon kmr igång, så att jag kan träna nästa vecka! Snart blir det att åka ner till stallet och sen hem och plugga läxor.

Ska nog försöka lära Bikini att tolka, alltså att vi kan åka pulka och det efter henne nu i vinter! Hon är ju inte bakrädd, så det är nog inte helt omöjligt iaf :)

Väldigt tråkigt inlägg, ja vet! Men så blir det ibland, får pigga upp det med en bild istället!
Gammal bild från förra året! ;) 


Kommentarer
Postat av: Liza

Hihi! Jag red XD uuuussch, det var kallt!^^ Såå söta ni var :D precis som nu, men såg innan jag läst att bilden var gammal, på Bikini både formen och klippningen! men vilken päls hon har där! :O <333♥♥

2010-12-02 @ 21:44:29
URL: http://lliizzii.blogg.se/
Postat av: Emily

haha, ja det kan jag tänka mig! ;) taack! haha, ja visst har hon ändrats, sa ju att hon hade mkt päls förra året, hihi ;) åh, måste fixa nya bilder, börjar verkligen få bildbrist! :D ♥♥♥

2010-12-04 @ 19:27:41
URL: http://emilygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0