fälttävlansträningen!

Var ju som sagt på fälttävlansträning i måndags på udden för Linda Algotsson. Det var superkul! Men Bikini var helt tokig när hon fick se dom öppna fälten! ;) Så mamma fick hålla henne i longerlina medans jag satt på henne, annars hade jag nog flugigt all världens väg!! hihi!! min lilla bockig ponni... Så alla bara är det en ungponny?? Men sen efter ett tag när vi började hoppa, så lugnade hon ner sig rätt snabbt. Ibörjan var det både lite läskigt och spännande, men i slutet var det bara såå kul!!! :D Vi fick hoppa en lång bana i slutet och det tyckte vi båda var jätte kul! :) här kmr en massa bilder!!




älskar bilden, synd att den blev lite suddig bara!






usch! tyckte bikini, nerhopp var lite läskigt!


men efter lite övertalning så gick det bra!


ska jag verkligen hoppa äver detta tyckte bikini?? så min sits är därefter!


dagens favoritbild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0